Univerza v Mariboru
Fakulteta za elektrotehniko, racunalnistvo in informatiko
UN TK 2, UN E 3 el.
asistent: Robert Meolic
Osnove programskega inzenirstva
Na tej strani so zbrane uporabne povezave, ki dopolnjujejo
predavanja in RV pri tem predmetu.
Gradivo za vaje (navodila, predloge itd.) bo objavljeno v
sistemu Moodle.
Studenti starejsih generacij uporabljajte stari Moodle:
UN E,
UN GING E,
UN TK.
Povezave
Programiranje v C++ (za ponavaljanje in utrjevanje)
- program stevilo.cpp (uvodna vaja)
- program sinus.cpp (tekstovne datoteke)
- program testni_rezim.cpp (testni rezim)
- program Koledar: datum.h,
datum.cpp,
koledar.cpp (objektno orientirano programiranje)
- program Simulator: avtomat.h,
avtomat.cpp,
simulator.cpp,
simulatorcmd.cpp (dogodkovno vodeno programiranje)
- Naloga za vajo:
- Doloci format tekstovne datoteke, ki opisuje scenarij pri rokovanju z avtomatom. V datoteki je seznam vhodnih dogodkov, npr. vsak v svoji vrstici. Na koncu (v zadnjih treh vrsticah) so podane tri stevilke, ki opisujejo pricakovano koncno stanje avtomata (stevilo izdanih kav, kakavov in kolicina preostalega denarja).
- V menuju dodajte moznost Izvedi scenarij.
- Izvajanje scenarija poteka tako, da program bere datoteko z vhodi, izvaja navedene dogodke,
ob tem steje koliko pijace je bilo izdano in koliko denarja bi moralo biti v avtomatu.
Po koncu scenarija program preveri, ce se koncno stanje avtomata ujema s pricakovanim stanjem avtomata,
ki je zabelezeno na datoteki in ugotovitve izpise na ekran.
Projekt: Igralni avtomat (2013/2014)
Projekt: Vremenska postaja (2012/2013)
Pripombe, vprasanja: meolic@uni-mb.si